黃子華 卡加里 楝篤笑 “嘩眾取寵”

黃子華 楝篤笑 嘩眾取寵 Wong Tze Wah in Calgary黃子華昨晚來到卡加里做楝篤笑”嘩眾取寵”。我大部份笑話都知佢想點樣攪笑,但笑我就一定唔夠坐我後面的幾位女士/妹妹仔笑得咁開心。

令外一樣收穫係見到好多廣東話/香港人。有D似返咗香港玩咗幾個鐘頭咁。

a

黃子華 Calgary 楝篤笑 嘩眾取寵 Wong Tze Wah in Calgary

黃子華 Calgary 楝篤笑 嘩眾取寵 Wong Tze Wah in Calgary

7 Responses to 黃子華 卡加里 楝篤笑 “嘩眾取寵”

  1. joyce says:

    Hi!!~ 我唔知我係唔係坐係你後面,但係我就係笑到超大聲果個“大嫂”。。 嘈親你唔好意思。。 都係想現場氣氛好D。。 好希望你可以send的相同video俾我。。 畢生難忘嘅一個夜晚啊!

  2. kempton says:

    哈哈,應該唔係你呱。我好高興你同在場其他男男女女笑得開心。可以大笑先至好玩。

    Video我只拍咗呢一條片,其他時候我冇咁大膽去犯法偷拍。

  3. joyce says:

    我想話。。因為我就係台上同老公成親果個老婆仔。。所以先想keep果條片。。。因為你影得我個肥樣好清楚。。(可以的話請upload俾我,唔該sai。。。)仲有,我就係狂叫“除褲”同“靚仔”果個。。聽到黃子華話“just for you”果下。。冧死。。。

  4. kempton says:

    哈哈 Joyce, good for you. 因為有你肯上台玩,我同其他觀眾都笑得好開心。

    條片我會留响YouTube,你可以慢慢睇

    Flickr 張相你可以隨便download.
    黃子華 卡加里 楝篤笑 嘩眾取寵 Wong Tze Wah in Calgary

  5. joyce says:

    Thank you 你啦!! 爲咗大家睇得開心而我又玩得興奮。。 我豁咗出去。。 真係好開心。。

  6. […] – 黃子華 Ricky Gervais 黃子華是位好的香港笑匠。西方笑匠之中,我很喜歡Ricky […]

