博客賣廣告

從來都沒有打算在自己的博客跟任何公司賣廣告。但居然有間廣告公司從本年一月問到現在(八個月),問到我都唔好意思完全ignore它們。

我首先問問想賣咩嘢廣告先。呵,原來係間online store賣我心愛及超型的Dyson吸塵器。之後談terms & conditions談了數天(其實等的時間多些),今天終於講好條件。希望唔會被騙、影響自己聲譽或對我的Google Ranking有負面影響啦!Will See.

順帶一提,我的文章及評論意見永遠都會係”非賣品”。

廣告亦都係要評審過之後才可以作考慮,唔係有錢就得。

後記: 賣廣告 meets my two criteria “expand my understanding of the world, and allow me to apply whatever understanding I have in some productive way.”

Comments are closed.

